برای مشاهده لیست مطالب مرتبط کلیک کنید






شرکت خدمات فنی رنا در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و جلب رضایت ایشان اقدام به تدوین برنامه های عملیاتی و کنترل این برنامه ها تا حصول نتیجه کرده است.

با پیشرفت تکنولوژی و بهره برداری از علم روز در خصوص ارتقاء سیستم های یکپارچه اطلاعاتی می توان به جاری سازی سیستم خدمات تعمیرگاهی  تحت وب در  نمایندگی های مجاز و توسعه این سیستم در کلیه نمایندگیهای مجاز ، جاری سازی سیستم شکایات در رنا و توسعه تحت وب سیستم مذکور در کلیه نمایندگیهای مجاز،  راه اندازی سیستم داشبورد مدیریت و توسعه این سیستم در قالب سیستم کارت مشتری و فروش اینترنتی قطعات و خدمات، سیستم ثبت و ارجاع عملیات امداد تحت وب اشاره کرد.

در زمینه ارائه  قطعات اصلی و به موقع به مشتریان اقداماتی از جمله توسعه منبع یابی قطعات و داخلی سازی قطعات دردست برنامه ریزی و اجرا می باشد.

همچنین درراستای ارتقاء کیفی خدمات به مشتریان اقدام به توسعه ارزیابی، بهبود و ارتقاء ادواری نمایندگی ها ، توسعه مرکز آموزش و تمرکز کلیه آموزشها در ایران و عراق در مرکز آموزش رنا و پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در کلیه نمایندگیهای مجاز کرده است.

به منظور ارتقاء عملکرد پرسنل و افزایش عوامل انگیزشی بابازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و پروژه پیاده سازی سیستم شایستگی های منابع انسانی شرکت رنا اقدام کرده است.

منبع: rena.ir